Segítő beszélgetés
kártya

Beszélgess úgy, hogy mindenki örömet találjon benne

A segítő beszélgetés feladata nem más, mint kijavítani a hagyományos beszélgetésből fakadó szükségszerű félreértéseket, kudarcokat és konfliktusokat.

Segíts minden beszélgetéssel…

A legtöbb ember azt hiszi, hogy beszélgetni egyszerű, elég csak járatni a szánkat. Ez a kártya nem nekik készült, hanem azoknak, akik összetettebben gondolkodnak a beszélgetésről.

A világon mindenkinek szüksége van segítségre...

...és minél többet segítünk másokon, annál többet segítünk önmagunknak.

A legtöbb beszélgetés lényege nem az információ csere, hanem az érzelmek megértése

Bár makacsul tarja magát az a nézet, hogy a beszélgetés elsősorban az információcseréjéről szól, a valóság ennél jóval összetettebb. Mert bár nyilvánvalóan még a legérzelmesebb beszélgetésben is történik információ csere, a lényeg messze nem ez. A legtöbb beszélgetés az érzelmek kifejezéséről és azok megértéséről szól. Ha ez sikerül a beszélgetés örömöt és felszabadultságot okoz, ha nem, akkor kisebb vagy nagyobb űrt hagy maga után.

Jobb kommunikációval a kapcsolatok óriási fejlődésnek indulnak...

A segítő beszélgetés hatása

A beszélgetőpartner rugalmasabbá és segítőkészebbé válik.

Másképpen látja önmagát és a helyzetet, amiben van.

Elengedi a fekete-fehér, szemet-szemér, vagy-vagy gondolkodást és kinyílik.

Javul az önbizalma, a másokba és a külvilágba vetett hite megerősödik.

Beláthatja, hogy nincs tökéletesen vesztes élethelyzet, mindig lehetséges valamit tenni önmagért.

Jobban el tudja magát és a világot fogadni olyannak, amilyen.

Képes energiát meríteni csupán a szavak erejéből.

Lehetőséget kap a káros szokásai megértésére és megváltoztatására.

Képessé válik a szeretet elfogadására és továbbadására.

Ez a kártya azoknak készült…

...akik számára a beszélgetés nem csupán a csevegésről szól, hanem eszközt látnak benne, hogy segítsenek a környezetünkön és javítsák a világot éppen annyira, amennyire egy-egy kommunikációs helyzetben lehetséges.

A segítő beszélgetés folyamata

INDÍTÁS Minden beszélgetés rituálé, így minden beszélgetésnek van eleje, közepe és vége. A professzionális segítő beszélgetés általában nem a beszélgetés legelején indul.

MEGÉRTÉS A megértés minden valódi összekapcsolódás alapja. Nem lehetséges valakivel közösen előre lépni és bizalmi kapcsolatot felépíteni, ha nem értjük meg a
beszélgetőpartner álláspontját.

ELFOGADÁS Miután megértettük a beszélgetőpartnerünket, sokszor ki kell mozdulnunk gondolkodásunk komfortzónájából és amennyire képesek vagyunk, át kell élnünk az ő történetét. Ha az álláspontját elutasítjuk, akarva akaratlanul kiesünk a történetből.

VIZSGA Ha megértettük és elfogadtuk a másik álláspontját, akkor azt be is kell neki bizonyítani. Ez a kopogtatás a bizalom ajtaján. Ez a vizsgahelyzet!

MEGOLDÁS Ha jól vizsgáztunk a munkánk sokkal könnyebbé válik. Más dolgunk nincs, mint megfelelő nyelvi elemeket alkalmazva közös gondolkodásra ösztönözni a beszélgetőpartnert.

JAVASLATTÉTEL Ehhez a szinthez akkor csatlakozunk, ha a beszélgetőpartner nem képes önmagában megoldani a problémát és segítségre szorul, vagy mély programokat szeretnénk beültetni.

LEZÁRÁS A beszélgetést, akár az indítást, valamilyen formulával zárjuk, de míg a belépés nem valószínű, hogy emlékezetes része a beszélgetésnek, addig a kilépés az utolsó megmozdulás, amit érdemes jól kivitelezni, így a beszélgetés feldolgozása sokkal magasabb hatásfokon tud végbemenni.

Komplex és hatékony beszélgetés koncepció

76 lap instrukciókkal és beszédfordulatokkal

A kommunikáció magasabb szintjei

Legközelebb, amikor valamilyen vitába keverednek a feleségükkel, a barátjukkal vagy baráti csoporttal, állítsák meg a vitát egy pillanatra, és a folyatáshoz alkalmazzák a következő szabályt: „Mindenki csak akkor mondhatja el a saját mondókáját miután összefoglalta az előző beszélgető gondolatait és érzéseit annak a másik beszélőnek a teljes megelégedésére.” Ez azt jelenti, hogy csak akkor fejthetik ki a saját nézőpontjukat, amikor olyan jól sikerült megérteni a másik ember gondolatait és érzéseit, hogy neki magának össze tudják foglalni.

Ez nagyon egyszerűnek tűnik, ugye? De ha kipróbálják, rájönnek, hogy ez az egyik legnehezebb feladat. Abban a pillanatban, amikor teljesen sikerült megérteni a másik ember nézőpontját, a saját mondanivalónkat drasztikusan át kell fogalmaznunk. Aki ezt a gyakorlatot végigcsinálja, tapasztalhatja, hogy a vita érzelemmentessé válik, a nézetkülönbségek száma csökken, a mindvégig megmaradó nézetkülönbségek racionálisan elfogadhatóak lesznek a másik személy számára és az érthetőség keretein belül maradnak.

Carl Rogers

Bevezető akció!

Ebben a hónapban több mint 30% kedvezmény

Egy csomag kártya ára most 4990 Ft.

A Segítő beszélgetés kártya ebben a hónapban még bevezető áron több mint 30% kedvezménnyel rendelhető meg!

7500 Ft helyett most 4990 Ft-ért.

Az ár a szállítás költségét nem tartalmazza!

60 napos visszavásárlási garanciával!

SZERETNÉM MEGVÁSÁROLNI A TERMÉKET

A hatékony, kölcsönös, empatikus és szabad kommunikáció minden esetben – tehát kivétel nélkül –, felér egy-egy terápiás üléssel.

A KÁRTYÁKRA 100%-OS VISSZAVÁSÁRLÁSI GARANCIÁT VÁLLALUNK!

Annyira biztosak vagyunk benne, hogy elégedett leszel a kártyákkal, hogy 60 napos garanciát vállalunk rá. Igen, jól olvastad, 2 hónapig minden indoklás nélkül visszavásároljuk.

Nem kell magyarázkodnod, nem kell megindokolnod, nem kell bizonygatnod semmit. Csak küldd vissza a terméket és mi visszautaljuk az árát.

A visszafizetési garancia a postaköltségre, illetve sérült, vagy hiányos termékre természetesen nem vonatkozik!

Ha nem próbálod ki, talán soha sem ismered meg a hipnotikus nyelvi minták erejét.

100%-OS BIZTONSÁG

Ezzel a pénzvisszafizetési garanciával biztosítva tényleg belevághatsz a hipnotikus nyelvhasználat megismerésébe.